Veel tijd kwijt aan het passend toewijzen van huurwoningen?

Ken je kandidaat-huurder dankzij betrouwbare brondata

Eerlijke huurders

Wil jij zeker weten wie je in huis haalt? Doordat je met Datakeeper betrouwbare gegevens uit de bron ontvangt van je kandidaat-huurders worden risico’s beperkt en wordt fraude automatisch tegengehouden.

Volledig proces op afstand

Het proces met Datakeeper is makkelijk door de duidelijke, simpele instructies aan je kandidaat-huurders. Hierdoor heb je een snellere doorlooptijd en zijn de woningen sneller verhuurd.

Volledig personaliseerbaar

Dankzij de dataminimalisatie functionaliteit van Datakeeper, ontvang je alleen gegevens van je kandidaat-huurderr die jij wilt hebben. Een kopie van de ID-kaart of paspoort wordt daarom overbodig.

Hoe het werkt

Een verschuiving in het datalandschap doen we samen

Datakeeper partners kiezen voor verandering, waarbij de privacy van de klant voorrang krijgt.

Datakeeper is veilig én makkelijk

Er is niets frustrerender dan dat je niet weet of je de juiste gegevens hebt ontvangen van je kandidaat-huurder. Wat moet je met alle onnodige gegevens van je kandidaat-huurder? 

Je zoekt een methode om dit anders te doen, je zou namelijk alle tijd aan manuele checks bij passend toewijzen veel liever aan andere taken besteden zoals een betere service voor je kandidaat-huurders. 

Wij bij Datakeeper begrijpen je. Sterker nog: Datakeeper kan je helpen en samen met jou je klantreizen versimpelen en versnellen.

Datakeeper zorgt ervoor dat jij als medewerker precies de juiste data ontvangt van je kandidaat-huurder. 

Je kandidaat-huurder verzamelt gemakkelijk zijn data in de app en verstuurt met één druk op de knop alleen zijn benodigde gegevens. Je ontvangt nooit meer te veel data en je klant is geen dagen tijd kwijt aan het zoeken naar zijn documenten en gegevens. 

Bovendien weet jij direct dat het gecontroleerde, ware gegevens zijn. Geen poespas meer, Datakeeper is veilig en vooral makkelijk. Keep it safe, keep it simple.

feature image datarequest

Ik ontvang graag meer informatie

Wat gebeurd er nu?

Wanneer je het contactformulier hebt ingevuld, zorgen wij ervoor dat we zo snel mogelijk met je in contact komen. We lichten graag een en ander toe over de vervolgstappen en wat je te wachten staat.

De eerste stap is een kennismakingsgesprek, online middels een call of op locatie. In dit eerste gesprek vertellen we graag iets over onze visie, over ons product en lichten we toe wat er allemaal mogelijk is. Ook kunnen we een live demo laten zien.

Bij interesse plannen we een vervolg gesprek in. In dit gesprek vragen we naar jouw specifieke klantreis waar je Datakeeper wilt gebruiken. Ook bekijken we of je een
software platform gebruikt waar we al mee samenwerken, wat een mogelijke integratie veel sneller maakt. Wij staan voor een product op maat, en passen Datakeeper aan naar jouw wensen en die van je organisatie. Zo kun je bijvoorbeeld zelf bepalen of er bepaalde gegevens vanuit een document zoals een paspoort (bijv. BSN) niet uitgevraagd worden aan je klant.

Vervolgens schetsen wij een procesflow en komen wij met een voorstel van jouw
klantreis met de integratie van Datakeeper. Daarna bespreken we samen hoe we de integratie voor ons zien, wat er nodig is om deze interegratie te realiseren en wat de mogelijke kosten zijn die hierbij komen kijken.

De laatste stap is een offerte op maat met alle wensen en integratie vereisten
meegenomen. Na de ondertekening wordt het traject in gang gezet en zal er veel
worden gecommuniceerd om er voor te zorgen dat de integratie soepel verloopt.

NederlandsEnglishFrançaisDeutsch