NederlandsEnglishFrançaisDeutsch

Zorgvuldig screenen van je nieuwe medewerkers?

Met Datakeeper kun je snel, efficient en op basis van betrouwbare gegevens jouw medewerker onboarden. Zo kunnen je medewerkers snel aan de slag.

Ken je (toekomstige) medewerker dankzij betrouwbare brondata

Betrouwbare gegevens

Wil jij zeker weten wie je in huis haalt? Doordat je met Datakeeper betrouwbare gegevens uit de bron ontvangt van je nieuwe medewerker worden risico’s beperkt en wordt fraude automatisch tegengehouden.

Onboarding op afstand

Het proces met Datakeeper is makkelijk door de duidelijke, simpele instructies aan je medewerker en de digitale aanlevering. Hierdoor heb je een snellere doorlooptijd en weet men eerder waar ze aan toe zijn.

Volledig personaliseerbaar

Dankzij de dataminimalisatie functionaliteit van Datakeeper, ontvang je alleen gegevens van je mederwerker die jij wilt hebben. Een fysieke kopie van de ID-kaart of paspoort wordt daarom overbodig.

Hoe het werkt

Een verschuiving in het datalandschap doen we samen

Datakeeper partners kiezen voor verandering, waarbij de privacy van de klant voorrang krijgt.

Datakeeper is veilig én makkelijk

Er is niets frustrerender dan dat je niet weet of je de echte identiteits- en onboarding gegevens hebt ontvangen van je nieuwe medewerker. 

Je zoekt een methode om dit anders te doen. Alle tijd aan manuele checks zou anders besteed kunnen worden voor een snellere doorlooptijd zodat nieuwe medewerkers sneller kunnen starten. 

Wij bij Datakeeper begrijpen je. Sterker nog: Datakeeper kan je helpen en samen met jou je klantreizen versimpelen en versnellen.

Datakeeper zorgt ervoor dat jij als HR medewerker precies de juiste data ontvangt van je nieuwe medewerker. 

Je nieuwe mederwerker verzamelt gemakkelijk zijn of haar data in de app en verstuurt met één druk op de knop alleen zijn of haar benodigde gegevens. Je ontvangt nooit meer te veel data. 

Bovendien weet jij direct dat het gecontroleerde, ware gegevens zijn waardoor je je nieuwe medewerkers zorgeloos kunt inwerken. Datakeeper is veilig en vooral makkelijk.
Keep it safe, keep it simple.

feature image datarequest

Neem vrijblijvend contact op

Jos van der Helm​

Business Development & Sales​

Ik ontvang graag meer informatie

Wat gebeurd er nu?

Wanneer je het contactformulier hebt ingevuld, zorgen wij ervoor dat we zo snel mogelijk met je in contact komen. We lichten graag een en ander toe over de vervolgstappen en wat je te wachten staat.

De eerste stap is een kennismakingsgesprek, online middels een call of op locatie. In dit eerste gesprek vertellen we graag iets over onze visie, over ons product en lichten we toe wat er allemaal mogelijk is. Ook kunnen we een live demo laten zien.

Bij interesse plannen we een vervolg gesprek in. In dit gesprek vragen we naar jouw specifieke klantreis waar je Datakeeper wilt gebruiken. Ook bekijken we of je een
software platform gebruikt waar we al mee samenwerken, wat een mogelijke integratie veel sneller maakt. Wij staan voor een product op maat, en passen Datakeeper aan naar jouw wensen en die van je organisatie. Zo kun je bijvoorbeeld zelf bepalen of er bepaalde gegevens vanuit een document zoals een paspoort (bijv. BSN) niet uitgevraagd worden aan je klant.

Vervolgens schetsen wij een procesflow en komen wij met een voorstel van jouw
klantreis met de integratie van Datakeeper. Daarna bespreken we samen hoe we de integratie voor ons zien, wat er nodig is om deze interegratie te realiseren en wat de mogelijke kosten zijn die hierbij komen kijken.

De laatste stap is een offerte op maat met alle wensen en integratie vereisten
meegenomen. Na de ondertekening wordt het traject in gang gezet en zal er veel
worden gecommuniceerd om er voor te zorgen dat de integratie soepel verloopt.

Download Brochure

Jos van der Helm

Business Development & Sales

Jos van der Helm

Business Development & Sales