Veel tijd en geld kwijt aan het screenen van je klanten?

Ken je klant dankzij betrouwbare brondata

Wees fraude de baas

Op zoek naar bruikbare data van jouw potentiële klant voor een snellere
doorlooptijd? Met Datakeeper ontvang je betrouwbare en gevalideerde data uit de bron en wordt fraude tegengehouden.

Bespaar kostbare tijd

Het proces met Datakeeper is zeer gebruiksvriendelijk voor klanten en eenvoudig te verwerken voor je collega’s. Hierdoor blijft er meer tijd over voor contact met je klant.

Altijd AVG-compliant

Dankzij de dataminimalisatie functionaliteit van Datakeeper, ontvang je minder overbodige gegevens van je klant. Hierdoor voldoe jij eerder aan de AVG-voorschriften en bescherm je je klant.

Hoe het werkt

Een verschuiving in het datalandschap doen we samen

Datakeeper partners kiezen voor verandering, waarbij de privacy van de klant voorrang krijgt.

Datakeeper is veilig én makkelijk

Er is niets frustrerender dan dat je niet weet of je de juiste gegevens hebt ontvangen van je klant. Wat moet je met alle onnodige gegevens van je klant die je toch ongewenst ontvangt? 

Je zoekt een methode om dit anders te doen, je zou namelijk alle tijd aan manuele checks veel liever aan andere taken besteden zoals een betere service voor je klanten. 

Wij bij Datakeeper begrijpen je. Sterker nog: Datakeeper kan je helpen en samen met jou je klantreizen versimpelen en versnellen.

Datakeeper zorgt ervoor dat jij of je collega’s precies de juiste data ontvangen van je klant. Je klant verzamelt gemakkelijk zijn data in de app en verstuurt met één druk op de knop alleen zijn benodigde gegevens. 

Je ontvangt nooit meer te veel data en je klant is geen dagen tijd kwijt aan het zoeken naar zijn documenten en gegevens. 

Bovendien weet jij direct dat het gecontroleerde, ware gegevens zijn. Geen poespas meer, Datakeeper is veilig en vooral makkelijk. Keep it safe, keep it simple.

feature image datarequest

Ik ontvang graag meer informatie

Wat gebeurd er nu?

Wanneer je het contactformulier hebt ingevuld, zorgen wij ervoor dat we zo snel mogelijk met je in contact komen. We lichten graag een en ander toe over de vervolgstappen en wat je te wachten staat.

De eerste stap is een kennismakingsgesprek, online middels een call of op locatie. In dit eerste gesprek vertellen we graag iets over onze visie, over ons product en lichten we toe wat er allemaal mogelijk is. Ook kunnen we een live demo laten zien.

Bij interesse plannen we een vervolg gesprek in. In dit gesprek vragen we naar jouw specifieke klantreis waar je Datakeeper wilt gebruiken. Ook bekijken we of je een
software platform gebruikt waar we al mee samenwerken, wat een mogelijke integratie veel sneller maakt. Wij staan voor een product op maat, en passen Datakeeper aan naar jouw wensen en die van je organisatie. Zo kun je bijvoorbeeld zelf bepalen of er bepaalde gegevens vanuit een document zoals een paspoort (bijv. BSN) niet uitgevraagd worden aan je klant.

Vervolgens schetsen wij een procesflow en komen wij met een voorstel van jouw
klantreis met de integratie van Datakeeper. Daarna bespreken we samen hoe we de integratie voor ons zien, wat er nodig is om deze interegratie te realiseren en wat de mogelijke kosten zijn die hierbij komen kijken.

De laatste stap is een offerte op maat met alle wensen en integratie vereisten
meegenomen. Na de ondertekening wordt het traject in gang gezet en zal er veel
worden gecommuniceerd om er voor te zorgen dat de integratie soepel verloopt.

NederlandsEnglishFrançaisDeutsch