DATAKEEPER

Ontvang gevalideerde klantgegevens veilig, snel en makkelijk

Het ontvangen van persoonlijke data van klanten en medewerkers kan een hele opgave zijn. Het kost veel tijd om de juiste data te ontvangen en te controleren. Ook moet je goed nadenken over het bewaren van deze data.   

Met Datakeeper zorgen wij, door dataminimalisatie toe te passen, dat organisaties makkelijk, snel en veilig alleen de meest noodzakelijke data van klanten of medewerkers ontvangen. Datakeeper werkt als een persoonlijke digitale kluis, waarin gevalideerde data zoals identiteit en inkomen veilig worden bewaard.  

Datakeeper: Keep it safe, keep it simple! 

PRIVACY ALS EERSTE PRIORITEIT

De voordelen van Datakeeper

Keep it safe

· Jij ontvangt volledig geverifieerde data direct van de bron

· Jouw proces is AVG-compliant, omdat je alleen de noodzakelijke data ontvangt

Keep it Simple

· Bespaar tijd doordat je meteen de juiste gegevens ontvangt

· Datakeeper is gebruiksvriendelijk en eenvoudig te gebruiken door klanten en medewerkers

Keep it efficient

· Geen kostbare en tijdrovende handmatige controles meer van documenten en formulieren

· Door gebruik van Datakeeper een simpel en sneller bestel- of aanvraagproces

IN DE PRAKTIJK

Waar kan ik Datakeeper voor gebruiken?

MOMENTEEL

IN DE TOEKOMST

Het proces

Hoe werkt Datakeeper?

1.
Download App

Je klant download Datakeeper op zijn/haar telefoon vanuit de Appstore of via een QR code/knop op jouw zakelijke website.

2.
Voeg gegevens toe

Je klant voegt gegevens toe middels een dataverzoek van jouw bedrijf met de daarbij horende lijst aan gegevens. Zo weet de klant altijd welke gegevens hij/zij moet delen en deelt de klant nooit teveel.

3.
Verstuur gegevens

Alleen de minimale hoeveelheid gegevens die echt nodig zijn worden gedeeld met jou door je klant voor het product/service. Zo ben je altijd AVG compliant.

4.
Toegang tot product of service

Je ontvangt gevalideerde gegevens van je klant en kan daarom sneller een keuze maken. Zo kan je klant razendsnel digitaal inschrijven, een contract tekenen, of een product kopen.

CONTROLE OVER KLANTDATA

Datakeeper helpt elk bedrijf

‘All-in-one’ aanvraag.

Versimpel je bestel- of aanvraagproces door ‘identificatie, data opvragen en elektronisch tekenen in één’ met onze Datakeeper app. 

Altijd betrouwbare gegevens.

Alle data die je ontvangt zijn vooraf gevalideerd en beveiligd tegen manipulatie. 

Bespaar tijd en kosten.

Geen kostbare en tijdrovende handmatige controles meer van documenten en gegevens. 

Altijd AVG compliant.

Voorkom het opvragen van onnodige gegevens door onze ingebouwde data minimalisatie. 

Datakeeper voor jouw bedrijf

Wil jij samen met ons aan een wereld bouwen waar de klant bepaalt met wie en wanneer hij gegevens deelt? Waar we kunnen vertrouwen op brongegevens en tijd besparen op handmatige controles? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Datakeeper is opzoek naar partners om deze wereld te verwezenlijken.

Heb jij gewoon een vraag? Stel deze dan ook via het contactformulier.
Keep it nice ;)

Nieuws

Reviews

Woonzorg
Woonzorg
Pilot partner
Lees verder
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John Doe
John Doe@username
Lees verder
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John Doe
John Doe@username
Lees verder
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Previous
Next
Woonzorg Nederland

Woonzorg Nederland

Geweldige app voor onze kandidaat huurders. Zelfs met onze doelgroep een succes.